Wij ontvangen regelmatig vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik bestellen?

U plaatst uw bestellingen altijd via onze webwinkel. Wij nemen geen bestellingen aan via de telefoon of email. Wel kunnen wij u live assisteren bij het plaatsen van een bestelling.

Wat zijn de openingstijden?

In onze webwinkel plaatst u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw bestellingen

Hebben jullie een showroom of vertegenwoordiger

Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden hebben wij geen showroom of vertegenwoordiger. In onze moderne samenleving is een bezoek van een vertegenwoordiger steeds meer overbodig. Doordat wij investeren in duidelijk beeldmateriaal kunt u producten goed beoordelen voordat u ze aankoopt. Telefonisch assisteren wij u graag en wanneer u producten wilt bekijken kunt u eventueel een afspraak maken. Op deze manier blijven wij  de goedkoopste!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend voor elke bestelling en deze vindt u bij stap 2 in het afrekenproces voor alle artikelen die op dat moment in uw winkelwagen zitten, voordat u daadwerkelijk afrekent. Gratis verzenden bestaat niet, wij tonen u de kosten die bij andere aanbieders ‘verborgen’ zijn in hun producten bij ‘gratis’ leveringen, dit maakt ons transparant én de goedkoopste. Door onze goede afspraken bij onze vervoerders zijn deze tarieven tevens extreem laag. Zo heeft u ten alle tijden een top-deal!

Bezorgt BBQ-time ook buiten Nederland?

Via de webshop is het niet mogelijk bestellingen buiten Nederland te laten verzenden. Wanneer je toch graag vanuit een ander land een bestelling wilt plaatsen, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen zodat we samen kunnen kijken hoe en of dit mogelijk is.

Wat zijn de betalingsmethoden bij BBQtime?

Op BBQtime.nl kunt u op verschillende manieren betalen:

  • iDeal
  • Vooruitbetaling per bank
  • PayPal (ook PayPal Express)
  • Creditcard

Wat is de levertijd?

Als wij uw bestelling en betaling voor 18:00 uur ontvangen, wordt uw bestelling in de meeste gevallen binnen 4 werkdagen bezorgd op afleveradressen in Nederland. We houden u via e-mail op de hoogte van de levering.

Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?

Wij versturen uw bestelling binnen Nederland en Belgie naar het adres dat u opgeeft bij uw bestelling. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

U vindt hier onze algemene voorwaarden op de webwinkel.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per e-mail aan onze klantenservice of bel ons. We beantwoorden uw vragen graag.

0