Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Dat vinden we erg jammer, wij worden namelijk blij van tevreden klanten.

Graag verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Wij zullen uw klacht dan in behandeling nemen en met een mogelijke oplossing komen. Omdat wij voortdurend werken aan het verbeteren van onze service is luisteren naar uw wensen en opmerkingen erg belangrijk, immers we zijn er voor u en wij willen wij dat u bij ons terugkomt met een glimlach.

Een klacht doorgeven

We raden u aan om uw bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heeft u naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders een klacht?

Laat het ons dan weten door contact op te nemen via ons contactformulier op de website of door een e-mail te sturen naar info@bbqtime.nl

Graag verzoeken wij u om uw klacht zo goed mogelijk te omschrijven. Vermeld bij de klacht ook om welke producten, leveringen, mogelijk oorzaak of andere zaken het gaat zodat wij direct kunnen schakelen. Maak indien nodig foto’s om ons een zo goed mogelijk beeld te geven. Wij zullen u per email op de hoogte houden van uw klacht. U mag altijd rekenen op een vlotte reactie: we proberen uw klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.

0